Kun je kleine bedragen online lenen en binnen een tijd terugbetalen, zoja zijn die betrouwbaar?

Bijv 200 of 500 euro. Ik zag een site dat heet directgeld-lenen.nl

2 weken geleden
in: Lenen
tinus1969
2 weken geleden
Wat ik heb gehoord zijn de valkuilen:
-hoge rente
-hoge administratie kosten
-hoge boetes/incassokosten bij wanbetaling
Kortom, beter mijden.
Pieterke
2 weken geleden
Niet doen, je betaalt veel te veel rente en zijn dikwijls onbetrouwbaar.
Utrecht
2 weken geleden
Inderdaad niet doen. Het is het begin van erger. Ze presenteren het zo mooi, maar uiteindelijk kost het je erg veel geld (hoge rente). En dan worden ze minder vriendelijk. Bedenk of de uitgave écht nodig is; waarschijnlijk niet en kan je beter sparen en even wachten. Laat je niet ver(of mis-)leiden.
LeonardN
een week geleden
Als je 200 of 500 euro niet direct kan betalen, waarom denk je dan dat wel op afbetaling te kunnen doen?
Of beter gezegd als je het voor elkaar kan krijgen via een lening. Dan kan je het ook zonder die lening alleen moet je dan gewoon even wat langer wachten. Er staat 45 dagen voor. Nou als je het bedrag in 45 kan terugbetalen, kan je het bedrag OOK in 45 dagen sparen, zonder dat je aan zo'n gekke leeninstantie vastzit.

Geef als eerste antwoord